Toi nauratti kovastikki tossa kuuen maissa. Sunnuntain ja Maanantain välisenä yönä nukuin 4h ja tänä yönä nukuin 0 h xD.. Joten oloni on hieman sekavahkon raidallinen.. Lisätäkseni sekopäisyyttäni lähdin kello 23.00 kävelemään -15 asteen pakkases Debille, koska hetken mielijohteet on hienoi :D... Tällä hetkellä en yllättyis vaikka näkisin elefantin työntämästä kaktusta kirahvin perseeseen, sen verran känninen olo. Lisäks mä en enää ees osaa puhuu kunnolla vaan mä änkytän, miten ois ne uni lääkkeet?? En mä sellasia tartte, ku mähän vaan stressaan -.-, meen tänään käymässä terkarilla ja varaan ajan sinne psy-heebolle. Mutta jos se viel väittää että mä sterssaan niin mä työnnän sen ****** violetin marsun, syötän sille sen käden ja sitten mietitään että stressaisko se ite jos se ei ite sais unta <3.... näin siis tänään... Anteeksi kaunis ja epätavallinen kielenkäyttöni.. JESHNI TULEE HUOMENNA/TÄNÄÄN... Säälin sitä joka joutuu kestään mua, anteeks jo valmiiks :/.