Jännittää jo valmiiks, koska jos ihan erinlaiset perinteet mihin on tottunu.. Ehkä ihan hyvä vaan, mut ahistaa silti xD. Niin tosiaan meen Maikerulle jouluks <3.. Ilmesesti.. Kauhia jännitys päällä.. DFAWEKRFAKEK.. Ei mulla muuta <3.. En halunnu et se tulee meille muutamista tietyistä syistä.. a) Pienemmät... b) MÄ VIHAAN JOULUA MEILLÄ.. Ihan vaan, koska meillä joulu ei oo koskaan sitä mitä sen pitäis olla.. Perheen kanssa olemista ja meillä se on vaan... En tiijä.. Mut paskaa se on kuitenkin.. Siks haluan olla jossain muualla jouluna.. Ja jos saan tilaisuuden viettää joulun maikerun kaa niiin aina vaan paranee <3... Mut silti jännittääääääähhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....

Muuten viel tää....  Rakkaat rasvaiset hiukseni, olette tulleet läheisiksi minulle näiden muutaman päivän aikana, lähinnä siksi etten ole jaksanut nostaa persettäni. Olette pitäneet minulle seuraa ja pysyneet poissa silmiltäni suurten rasva kerrosten ansiosta. Mutta olen saanut suihkulta ikävähkön kutsun jonka seurauksena joudun ryhtymään toimenpiteisiin, lisäksi olen saanut useita valituskirjeitä sohvan saranoilta jotka haluaisivat hetken tauon. En haluaisi luopua teistä vielä, mutta älkää huoliko, minulla on tunne että näemme pian...