Jooh jännä elämä. Kerrotaan ihan eka perjantaista.. 7kk <3.. Meillä taas menee hyvin (ainakin hetken xDDDDD).. Ja niinkuin sanoin aiemmin en halua menettää sitä :3, että vaikka välillä ois vaikiaa niin ei auta muutaku taistella eteenpäin ja huomaa pian että näkee auringon :D. Noniin sitten lauantaihin.. Meillä oli '' pienet'' joulubileet xD.. Pelattiin pullonpyöritystä yhistettynä räsypokkaan xD ja tehtin kaikkee mitä mun ei kannata mainita blogissa xDDD.. Sanonpahan vaan että mä oon vielki ihan tahmanen ja nimeltä mainitsematon ihminen on vielki vähäsen krapulas. Naapurin jätkä oli taas ollu huomaamassa ja kyseli multa asioita.. Sit en oikeen vastannu niin se sano et: Sovitaanko että kutsun sut joskus kahville niin voit kertoa kaiken.. Ja mä olin silleen et: öööhhhhhhhhhhhhh tuota noin, ei kai se yks kahvi???? Mut en sit tiijä jos se tulee joskus vastaan ja on silleen: mites ois se kahvi nyt. Niin oisinko silleen et jooh sori seurustelen, mut jos tarkotat vaan kaveri pohjalta niin ei kai se sitten haittaa.. Koska sain ainakin sellasen käsityksen että se ois vaan sellanen rupattelu tuokio.. Ehkä mä sitten saisin vihroinkin tietää sen nimen xD juteltu nyt kolme kertaa enkä vielkään tiijö sen nimee, eikä se mun xD.. Ehkä tästä tulee vielä sellasta että ollaan tunnettu toisemme puol vuotta eikä kumpikaan tiijä toisensa nimee xD ois varmaan aika... hmmhhh.. mielenkiintosta. Mut jooh, villiä elämää oli khyl XD.. Järkeviä puheita ja muutenkin hausgaa. Kiitossshh debiseni ja perddu setä <3