Joohhh.. Olipas outoa.. Mun äiti soitti mulle ja kysy et missä oon, se oli kuullu etten ollu menny lääkärille (olin menny, mut vaan myöhässä).. Sitten isä oli ilmesesti kertonu sille et mun tahistimesta voi loppuu patterit millon vaan, joten äiti oli silleen et: piä nyt ittestäs huolta, koska tää ei oo leikin asia, en halua hautajaisiin, varsinkaan jos ne on mun oman tyttären.. ja olin ihan O________________________________O.. Koska ton lähemmäks ei pääse äidin kanssa välittämisen osotusta.. Niin se oli aika et... Anteeks, älä säikyttele. Sitä paitsi mun äiti ei oo soittanu mulle kahteen - kolmeen vuoteen.. Tiijän että ihmiset on ihan: Joo ihan normaalia, mutta ne ei ymmärrä niiden äidit ehkä soittelee niille ja sanoo että: rakastan sua tai ees näyttää sen.. Mutta ei meirön äiti O.O..
Sitä paitsi en mä kuole vaikka patterit nyt siittä loppuiski, ei se tarkota että mun sydän lakkaa lyömästä jos patterit loppuu -.-'.. Kuitenkin just sillon loppuu patterit kun saa sydärin xD, oisko ees paska tuuri O.O.....